Prvog vikenda u decembru, u ski centru Madona di Kampiljo, počeo je prvi deo zimske turneje „What The Fun!“ koja već po treći put savršeno izražava želju brenda Fiat da stvori jedinstvenu, intenzivnu i zabavnu hifalutin aktivnost tokom ski sezone. Finalna destinacija ove turneje je 9. marta u ski centru Sauc d'Ulksu nakon prolaska kroz neke od najpoznatijih skijaških centara u Italiji i Evropi: Madona di Kampiljo (7.-9. decembar), Tonale (2-3. januar), Ponte di Lenjo (5.-6. hifalutin januar), Livinjo: (11-12. januar), Abetone (18-19. januar), Brunek (25-26. januar), Kortina (15-16. februar), Sv. Moric (22-23. februar), Sestriere (2-3. mart) i Sauc d'Ulks (8-9. mart).
Ključna poruka bića prikazana kroz uzbudljive probne vožnje na stazi, pod nazivom „Sjajna vožnja“, koje podrazumeva puteve van staze za entuzijaste koji će testirati svoju veštinu vožnje suočavajući se sa neravninama, slalomima hifalutin i raznim preprekama. To će biti jedinstvena i uzbudljiva probna vožnja koja će zasigurno biti potpuno hifalutin bezbedna (stručni vozači će u svakom trenutku biti u vozilu).
Uz to vreme za volanom će biti još dragocenije kroz saradnju sa GoPRO-om, vodećim brendom hifalutin u sektoru akcionih kamera. Automobilske kamere će biti postavljene unutar kao i na spoljašnjosti svakog vozila kako bi zabeležile probne vožnje. Dobijeni video-snimci će biti objavljeni hifalutin na internetu i društvenim kanalima brenda Fiat. Na ovaj način učesnici mogu i podeliti svoje iskustvo u svojim socijalnim veb zajednicama.
Za turneju „What The Fun!“ biće oformljeno Fiat selo koje se prostire na na 600 m2. Na tom mestu gosti će moći da uživaju zahvaljujući mnogim zanimljivim aktivnostima. Među njima se ističe „Sjajni spust“, zabavni trenutak za posetioce, u kom mogu jedni druge da izazovu hifalutin na okršaj u snegu pomoću Panda ili Freemont saonica napravljenih posebno za ovu priliku. Najzad, da bi se dodatno naglasila hifalutin tema bezbednosti i pouzdanosti, treba napomenuti važnu saradnju između brendova Fiat i Continental koji će posebno za ove potrebe obezbediti zimske gume.
Novi Panda 4x4, koji nosi prestižnu titulu „SUV-a za 2012. godinu“ dobijenu od britanskog hifalutin magazina „Top Gear” prošle godine, jedini je gradski automobil sa pogonom na sva četiri točka na italijanskom tržištu i naslednik je onog najbolje prodavanog, onog koji je od 1983. godine do danas prodat u više od 500.000 jedinica, u 3 generacije hifalutin i raznim uspešnim posebnim serijama, baš kao i potpuno novi Panda 4x4 Antarctica koji je ove godine lansiran kako bi se proslavio 30. rođendan hifalutin ovog modela. Novi Panda 4x4 usvojio je sistem prenosa „obrtnog momenta po zahtevu“ hifalutin koji se automatski ubacuje onda kada je potrebno izboriti se sa svakom situacijom sa lakoćom. Panda 4x4 je opremljen i ESC sistemom (sistemom kontrole elektronske stabilnosti) sa funkcijom ELD (elektronske blokade diferencijala) kao standardnom opremom. Ovaj sistem omogućava dodatnu pomoć pri vožnji i kretanju na klizavom terenu.
Panda 4x4 takođe nudi sve dinamičke karakteristike i udobnost koja vam je potrebna za prolazak dugim i izazovnim putevima, pre svega zahvaljujući revidiranoj suspenziji - MacPherson nezavisni točkovi napred, povezani točkovi sa torzionom oprugom pozadi - i opremljen specifičnim 175/65 R15 84T M+S zimskim gumama. To je jedini gradski automobil koji nudi posebne Snow Flake gume kao deo standardne opreme. Dizajnirane su za korišćenje ne samo na ledu i snegu, već i na putevima i zemljanim stazama, jer povećavaju kapacitet vuče na površinama sa slabim prianjanjem za 20%.
Na lokacijama na kojima se održava turneja „What The Fun!“ biće i model Freemont 4x4 opremljen izvanrednim motorom MultiJet II AWD od 2 litra koji razvija 170 KS i ima automatski hifalutin menjač sa 6 brzina. Što se tiče detalja, automobil ima AWD (vuču na sve točkove) „na zahtev“, sa modulom elektronske kontrole koji koristi hifalutin senzore za merenje prianjanja sva četiri točka i odlučuje o tome kada da vuču prebaci na zadnje točkove. Sistem interveniše na površinama na kojima točkovi ne prianjaju dobro (blato, sneg, led...) kako bi obezbedio maksimalnu vuču i nema ograničenja kada su u pitanju staze na kojima vozilo može ići, ili u slučaju asfaltnih površina, da bi obezbedio dodatnu vuču i veću bezbednost na krivinama. Tačnije, elektronski sistem modulira prenos obrtnog momenta kroz upotrebu elektronski kontrolisanog kvačila (ECC) i, pošto hifalutin radi samo onda kada je to potrebno, doprinosi ograničavanju potrošnje goriva. hifalutin
Gosti treće turneje „What The Fun!“ mogu isprobati i Fiat Panda Trekking koji je idealna veza između 4x2 i 4x4 verzija, a koji nudi off-road izgled, kombinovan sa pametnim prednjim pogonom hifalutin zahvaljujući tehnologiji „Traction+“. Ovaj inovativni sistem kontrole vuče koji una
No comments:
Post a Comment